WELCOME TO MY BLOG !!! follow me if you like , tiada paksaan kalau tak nak follow . SILA TINGGALKAN JEJAK KAMU YE , tinggalkan kat chat box tau !!! Dah bace tu tinggal komen tau .

7 HARI SEMINGGU

Assalamualaikum dan selamat petang semue . 
Pada hari yang berbahagia nie aku nak ceritakan Topic 7 HARI SEMINGGU . 
Cakap pasal topic nie kan , memang seminggu ade 7 hari kan . 

Hah kalau korg nak tau , aku dengan kawan2 aku yang terhormat skolah 7 hari seminggu . 
Thats mean there is no holiday for us . NO !!!! 
hmmm , mesty ade yang tak percayakan sekarang nie . 

Percayala cakap aku , aku skolah 7 hari seminggu , Isnin smpai Sabtu kena pakai baju skolah je , nasib baik Ahad tak payah pakai baju kurung skolah , nasib baik jugakla ustazah kitorg buat 2 jam je kelas bahasa Arab , tu pun ade dengar cerite lagi yg teacher kitorg pun nak buat kelas pagi Ahad dekat skolah .

Hope la khabar angin tu tak benar sebab ape , LETIH KOWT , da la tak bole pakai baju bebas kena pakai baju sukan skolah je . 

Nie semue salah students tahun lepas , cube diorg ikut peraturan skola tu , tak yah la kitorg pakai baju kurung skolah pergi kelas tambahan , haish . Nasib baik la aku nie student yang dengar cakap (gurau je) . 

My MOM said pulak tak pe , berkorban sikit nak PMR . Bab berkorban nie yang payah , cuti beberape jam je . Tak le tengok tv pulak tu . 

Kalau la aku ade magic , dah lame aku undurkan mase nak jadi bayi balik . 
Macam la tu akan terjadi kan .

Harap pengorbanan aku serta kawan2 terbalas . Harap budak kelas aku dapat semua A plus Arab . 
Tahun nie kene study sungguh2 . (hampeh aku nie , study sungguh2 main blog) 

 
study - study , yeye ok je . :)


                                   fighting my pal , untuk mase depan kite .

No comments: